جستجو
منو Close

شامپو سایوس مدل Pure Smooth حجم 550 میلی لیتر

شامپو سایوس Syoss PURE آبی دارای تکنولوژی میسلار می باشد.میسل‌ها (Micelles) یا ذرات آب باردار شده، ریز کراتی (micro-spheres) هستند که چربی ها و آلودگی ها را جذب کرده و مانند یک آهنربا بدون آزار دادن پوست سر و مو، چربی ها و آلودگی ها را جذب می کنند.
بارکد محصول: 869052787465
950٬000
660٬000
ناموجود

شامپو سایوس


شامپو سایوس از محصولات زیر مجموعه کمپانی آرایش بهداشتی شوآرزکف-هنکل آلمان است.این مجموعه با نام Schwarzkopf فعالیت خود را در سال 1898 با گشایش داروخانه کوچکی در برلین آلمان آغاز کرد . بعد از آن زیر مجموعه های فراوانی را بر اساس سلایق و مصارف متعدد طراحی و به بازارهای جهانی عرضه کرد که از آنها میتوان به برند سایوس اشاره کرد.با تمام گذشته درخشانی که تا کنون از این کمپانی دیده و شنیده ایم این موضوع مشخص است که Schwarzkopf همیشه مثل یک مادر مراقب تمام جزئیات ما بوده و هست پس با دل و جرات زیبایی تان را به دست محصولات Schwarzkopf بسپارید.

شامپو سایوس آب رسان پیور اسموت با فرمولاسیون میسلار - Syoss Pure Smooth


این شامپو مناسب برای موهای نازک تا معمولی است . شامپو سایوس Pure به دلیل تکنولوژی میسلار از شامپوهای معمولی سبک تر است و استفاده روزانه و مکرر از آنها برای مو مشکلی ایجاد نمی کند. میسلار ها سبب رطوبت رسانی بیشتر و شاداب شدن موهای شما می شوند.این محصول پاک کننده، تقویت کننده، صاف کننده و از بین برنده وز موهای شماست. فرمولاسیون به کار رفته در شامپو سایوس پیور فاقد هر گونه روغن و مواد معدنی، فاقد پرابن، سیلیکون و رنگ های مصنوعی است. حجم قابل توجه آن معادل 550 میلی لیتر است که می تواند دوره طولانی از موهای شما مراقبت کند. البته بهتر است برای داشتن موهایی شاداب تر هر دو هفته یا نهایت هر یک ماه مدل شامپوی خود را عوض کنید تا تارهای موی زیباتر و قوی تری داشته باشید.

این شامپو ضد حساسیت بوده و مورد تایید متخصصین پوست و مو است و دارای گواهینامه Ecarf است.

روش استفاده:


مقدار مناسبی از شامپو سایوس مدل پیور اسموت با تکنولوژی میسلار را کف دست خود ریخته به هم بمالید تا کف کند سپس موهای خود را ماساژ داده و با آب ولرم آبکشی نمایید.


آشنایی با فرمولاسیون میسلار:


میسل ها یا ذرات آب باردار شده، ریز کراتی هستند که چربی های اضافی، مواد حالت دهنده روی تارهای مو و آلودگی ها را جذب می کند و بدون آزار دادن به سطح پوست سر و مو آنها را به آرامی تمیز و درخشان می کنند.

شامپوهای میسلار از شامپوهای معمولی ملایم تر هستند و برای موهای رنگ شده ایمن هستند. بدون سولفات یا سیلیکون فرموله می شوند تا تارهای موهای تازه و بدون خشکی برای شما به ارمغان بیاورند.

این محصول تحت لیسانس سایوس در ترکیه تولید شده است .

مشخصات محصول
مشخصات
وزن550 میلی لیتر
کشور سازندهبرند آلمانی, ترکیه
*
*
*